Przejdź do głównej zawartości

WIELKANOCNA GIRLANDA - DIY

Wielkanocna girlanda HAND MADE zainspirowana pomysłem z bloga www.archistacja.pl
Na blogu tym znajdziecie również gotowe do wydrukowania szablony jajek.

Czego potrzebujemy?

Wycinamy jajka - po kilka sztuk z jednego wzoru. 
Każde jajko musimy równo złożyć na pół  ponieważ chcemy po ich sklejeniu uzyskać efekt przestrzenności.
 Każdy element sklejamy ze sobą tylko jedną ścianką.
 Pod koniec umieszczamy w środku mały około 4cm sznurek aby ułatwić sobie mocowanie jajka - w taki sposób można je później powiesić również na gałęziach np. wierzby wsadzonych do wazonu z wodą. Sznurek można zastąpić również wąską wstążką co pozwoli na wykonanie pięknych kokardek podczas mocowania jajek do girlandy.
Ostatnie jajko przyklejamy w całości!


 Gotowe!!!
Jak wspomniałam jajkami można udekorować gałęzie, czy wykonać z nich girlandę taką jak moja...
 

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Haul zakupowy - PEPCO i KIK - zakupy do domu - czyli to co lubi każda z nas!

W naszym mieszkaniu wiecznie jest coś do zrobienia, ale się nie poddaję. Jesteśmy w zasadzie już na dobrej drodze aby "wyjść" na prostą. Najważniejsze remonty jakie nas jeszcze czekają to łazienką i korytarz jednak w tej chwili skupiam się nad tym co już mam czyli salonem, sypialnią i kuchnią.Chcę je dopieścić i doprowadzić do stanu kiedy już będę mogła powiedzieć - super to jest właśnie to o co mi chodziło! Teraz muszę po prostu te wnętrza ocieplić, dodać im uroku i charakteru.
Wyciągnęłam dzisiaj Patryka na zakupy do Pepco ponieważ słyszałam, że po nowym roku mają spore wyprzedaże. Wyprzedaże fakt były - ale artykuły już przebrane. Jednak nie szkodzi wybrałam dla siebie kilka fajnych rzeczy w przystępnych cenach. Mam to szczęście, że obok Pepco jest jeszcze Kik w którym również można znaleźć cudne rzeczy do domu.
Po lewej piękna i solidnie wykonana ramka na zdjęcia. Kupiłam dwie sztuki ale raczej dokupię więcej ponieważ są solidnie wykonane, dobrze trzymają fotografię - n…

Ramki z IKEA + darmowe plakaty - czyli sposób na tanią metamorfozę naszych wnętrz

Cześć wam! Dzisiaj postanowiłam pochwalić się  małą zmianą w sypialni. Jak za pewne już wcześniej czytaliście na moim blogu mieszkam w kamienicy -  a kamienice mają to do siebie, że mają bardzo wysokie pomieszczenia, ja dodatkowo spotęgowałam to malując wszystkie ściany na biało które dodatkowo optycznie je powiększają wzdłuż i wszerz. Długo myślałam nad tym jak tanim sposobem zagospodarować te ściany aby nabrały uroku/przytulności.

Wpadłam na pomysł powieszenia zdjęć/plakatów/obrazków. Ale generalnie kupno gotowców wiąże się z dość wysokim kosztem. Na szczęście pewnego pięknego dnia po rozmowie w pracy z koleżanką olśniło mnie - że takowe plakaty są w różnych różnistych wersjach dostępne w sieci! Wystarczy zwykła domowa drukarka aby zrobić "coś" z "niczego" no i bingo! Jak zaczęłam przeszukiwać internet okazało się, że pęka w szwach od gotowych cudnych plakatów, obrazków, cytatów czy sentencji motywujących. Tak szukałam, szukałam aż wydrukowałam ich ponad 15. No …

Nashka.HOME

Cześć! Jestem Natalia well Nashka :) Mam 25 lat i od jakiegoś czasu bawię się w remont mieszkania w starej kamienicy które zamieszkuję wraz z narzeczonym i jego dziadkami.
 Mieszkanie posiada 4 pokoje, kuchnię, duży hol i łazienkę. Z racji na ograniczone środki finansowe remont mieszkania nieco wydłuża się w czasie ale korzystamy z dobrych pomysłów  na wykonywanie większości prac samemu.. Jeśli chcecie śledzić moje postępowania zachęcam do śledzenia mojego BLOGa.
 Nie ukrywam, że moją dużą motywacją i inspiracją w urządzanie są prace Doroty Szelągowskiej.