Przejdź do głównej zawartości

CZARNO BIAŁE PLAKATY DIY

Pamiętacie mój post dotyczący plakatów? Dzisiaj postanowiłam trochę się nimi pobawić ponieważ jest to super sposób na szybką zmianę wystroju naszego gabinetu, salonu czy sypialni..

MOJA OSTATNIA ARANŻACJA PREZENTOWAŁA SIĘ NASTĘPUJĄCO



Korzystałam tutaj z gotowych darmowych wzorów dostępnych w internecie. Do wykonania nowego wzoru potrzebny mi był tylko i wyłącznie WORD oraz drukarka i papier. Przygotowałam do sypialni inicjały N&P czyli Natalia&Patryk. A całość prezentuje się tak..



     Mała rzecz, a tak mocno cieszy efekt moim zdaniem jest super. A wy co myślicie? Oczywiście nie byłabym sobą gdybym przy okazji nie zrobiła innych inspirujących zdjęć dla was.. Przemysłałam sobie kilka aranżacji w których mogę wykorzystać plakaty. Kilka wzorów  mam już wydrukowanych jednak muszę zamówić sobie odpowiednie lekkie rami ( takie jak te z ikea).
***
Ścianka między sypialnią, a salonem wykonana jest z regipsu dlatego ciężkie ramy nie spełnią się w tym miejscu - ich powieszenie może skończyć się katastrofą. 
Mogłabym się pozbyć połowy ściany na ten przykład...


Plakaty doskonale wyglądają na meblach oparte o ścianę. Jednak mieszkamy w kamienicy i mam do wykorzystania sporą powierzchnię  - dlatego żal byłoby tego nie wykorzystać. Gdy tylko zakupię nowe ramy i wrzucę kolejne plakaty zrobię wam na pewno zdjęcia.

Podoba mi się ten efekt... Jestem naprawdę bardzo zadowolona. Mam jeszcze wydrukowany napis LOVE który niebawem również wyląduje w sypialni na ścianie :)

A to inne wzory które grzecznie czekają na swój dzień ...


KILKA STRON GDZIE ZNAJDZIECIE GOTOWE WZORY - ALE PAMIĘTAJCIE, ŻE OGRANICZA NAS TYLKO WYOBRAŹNIA, A DO WYKONANIA SUPER PLAKATU WYSTARCZY  TYLKO WORD KTÓRY POSIADA KAŻDY!

  • http://lecibocian.pl/blog/plakaty/
  • http://www.mypinkplum.pl/2016/01/plakaty-motywacyjne-po-polsku-mega-paczkaa.html
  • http://dom.siostraania.pl/darmowe-plakaty-do-dzieciecego-pokoju/


Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Haul zakupowy - PEPCO i KIK - zakupy do domu - czyli to co lubi każda z nas!

W naszym mieszkaniu wiecznie jest coś do zrobienia, ale się nie poddaję. Jesteśmy w zasadzie już na dobrej drodze aby "wyjść" na prostą. Najważniejsze remonty jakie nas jeszcze czekają to łazienką i korytarz jednak w tej chwili skupiam się nad tym co już mam czyli salonem, sypialnią i kuchnią.Chcę je dopieścić i doprowadzić do stanu kiedy już będę mogła powiedzieć - super to jest właśnie to o co mi chodziło! Teraz muszę po prostu te wnętrza ocieplić, dodać im uroku i charakteru.
Wyciągnęłam dzisiaj Patryka na zakupy do Pepco ponieważ słyszałam, że po nowym roku mają spore wyprzedaże. Wyprzedaże fakt były - ale artykuły już przebrane. Jednak nie szkodzi wybrałam dla siebie kilka fajnych rzeczy w przystępnych cenach. Mam to szczęście, że obok Pepco jest jeszcze Kik w którym również można znaleźć cudne rzeczy do domu.
Po lewej piękna i solidnie wykonana ramka na zdjęcia. Kupiłam dwie sztuki ale raczej dokupię więcej ponieważ są solidnie wykonane, dobrze trzymają fotografię - n…

Ramki z IKEA + darmowe plakaty - czyli sposób na tanią metamorfozę naszych wnętrz

Cześć wam! Dzisiaj postanowiłam pochwalić się  małą zmianą w sypialni. Jak za pewne już wcześniej czytaliście na moim blogu mieszkam w kamienicy -  a kamienice mają to do siebie, że mają bardzo wysokie pomieszczenia, ja dodatkowo spotęgowałam to malując wszystkie ściany na biało które dodatkowo optycznie je powiększają wzdłuż i wszerz. Długo myślałam nad tym jak tanim sposobem zagospodarować te ściany aby nabrały uroku/przytulności.

Wpadłam na pomysł powieszenia zdjęć/plakatów/obrazków. Ale generalnie kupno gotowców wiąże się z dość wysokim kosztem. Na szczęście pewnego pięknego dnia po rozmowie w pracy z koleżanką olśniło mnie - że takowe plakaty są w różnych różnistych wersjach dostępne w sieci! Wystarczy zwykła domowa drukarka aby zrobić "coś" z "niczego" no i bingo! Jak zaczęłam przeszukiwać internet okazało się, że pęka w szwach od gotowych cudnych plakatów, obrazków, cytatów czy sentencji motywujących. Tak szukałam, szukałam aż wydrukowałam ich ponad 15. No …

Urządzanie małej sypialni

Jesteśmy już ponad rok po remoncie ale tak naprawdę dopiero teraz moja sypialnia zyskuje jej końcowy wygląd. Mamy już łóżko, dużą pojemną szafę brakowało tylko dodatków które dodadzą jej przytulności.

Głównym punktem sypialni jest zawsze pięknie zaścielone łóżko. Pościel którą mamy miała być szaro/biała - ale właśnie tak się kupuje na allegro nigdy nie wiesz co dostaniesz i oto efekt pościel w odcieniach fioletu.

Dużym problemem było dla mnie okno - i parapet. Zdecydowałam się mimo rolet dzień i noc na założenie w oknie pojedynczego karnisza i czasami tego żałuję - ze względu na wysokość mieszkania ciężko jest dobrać piękne i efektowne firany które będą zdobić, a nie szpecić.

Podczas zakupów w biedronce zdecydowałam się na zakup 2 zasłonek z "woalu" w kolorze szarym koszt 1szt. to 19,99zł. Miałam wielki problem z tym jak je zawiesić bo puszczone luzem wyglądały bardzo brzydko - nie pasowało mi to. Poradziłam się nawet w tej materii kilku dziewczyn z pewnej grupy na facebooku…